ژانویه
17

بودن در مسیر درست

حرکت در مسیر درست یعنی داشتن احساس رضایت از دقایق، ساعت‌ها و روزهایی که می‌گذرانیم. یعنی انرژی بی‌دلیل صرف نمی‌شود. یعنی بسیاری از رویدادها برای شما الهام بخش و تاثیر‌گذار خواهد بود. یعنی دعا و نیایش شما، کار کردن، بودن در کنار خانواده، غذا خوردن، مطالعه، پیاده‌روی و هرچیزی که به آن فکر کنید برای شما تاثیری بیش از نرمال خواهد داشت. حرکت در مسیر درست یعنی شما براساس توانایی‌ها زندگی کنید.وقتی که برمبنای توانایی‌ها زندگی می‌کنید…

یعنی اتفاقات را بخوبی درک می‌کنید. یعنی نشانه‌ها را می‌بینید و نشانه‌ها به شما کمک می‌کنند تا سمت و سوی حرکت خود را بدست آورید. نشانه‌ها در هر موضوع ساده‌ای پیدا می‌شوند. در فیلمی که شما می‌بینید، در کتابی که می‌خوانید، در زمانی که از پشت پنجره خانه خود نظاره‌گر خیابان هستید، هنگامی که با دوستی صحبت می‌کنید، شما چیزهایی را می‌بینید که دیگران نمی‌بینند. به یک کشف شهودی می‌رسید و نقطه نورانی برای شما کشف می‌شود و این اتفاق زمانی می‌افتد که شما براساس داشته‌های خود یعنی توانایی‌ها زندگی کنید.

اما در بسیاری از مواقع آنچه که اتفاق می‌افتد این است که توانایی‌هایمان را فراموش می‌کنیم. همه چیز برایمان عادی می‌شود. غذا خوردن، مطالعه، ایمان، خانواده، شغل و … و هرچیز دیگر برایمان خسته کننده خواهد بود. چون به توانایی‌های خود، به ویژگی‌های منحصر به‌فردی که داریم توجه نمی‌کنیم و اینجا، نشانه‌ها گم می‌شوند. چون فکر می‌کنیم پیشرفت و حرکت رو به جلو یعنی هرآنچه که نداریم را بدست آوریم در حالی‌که چیزهایی که داریم را نمی‌بینیم و اتفاقا شاید آنچه که داریم ما را بیشتر کمک کند تا به آنجایی که باید، برسیم. اما ما توجهی نمی‌کنیم و باز همین می‌شود که نشانه‌ها گم می‌شوند.

نشانه‌ها همه جا هستند اگر شما بخواهید آنها را ببینید. اولین نشانه‌ها در وجود خود شما نمایان می‌شود اگر براساس توانایی‌ها زندگی کنید. اما چطور می‌توانیم بفهمیم که چه توانایی‌هایی داریم؟

هیچ دیدگاه

دیدگاهتان را بفرستید

دیدگاهی داده نشده است.

خوراک دیدگاه ها   نشانی بازتاب

دیدگاهتان را بیان کنید.